🎅Ho! Ho! Ho!🎅30% la TOATE PRODUSELE! cu codul SANTA30🎄🎅🎁
🎅Ho! Ho! Ho!🎅30% la TOATE PRODUSELE! cu codul SANTA30🎄🎅🎁
Fila „Contul meu” este locul în care vei găsi albumele, proiectele, recenziile adăugate, comenzile și informațiile despre cont.
Este suficient să selectezi fila „Contul meu” sau să dai click o dată pe datele de conectare din colțul din dreapta sus.
După ce selectezi fereastra „Fotografiile mele”, vei putea să verifici toate albumele, să le modifici și să utilizezi alte opțiuni pentru editarea și comanda fotografiilor.
După ce selectezi fereastra „Fotografiile mele”, vei putea să verifici toate albumele, să le modifici și să utilizezi alte opțiuni pentru editarea și comanda fotografiilor.
Selectând un album, vei găsi posibilitatea de a modifica fotografiile. Pentru a accesa editorul, extinde lista care se găsește în colțul din dreapta de jos al fotografiei selectate.
În fereastra „Proiectele mele” vei găsi toate proiectele anterioare.
Din acest punct vei putea reveni la Editare, poți să creezi o copie a proiectului sau poți pur și simplu să previzualizezi rezultatul muncii tale.
Îți poți verifica proiectul selectând „Previzualizare”; datorită acestei opțiuni, poți verifica dacă rezultatul muncii tale este satisfăcător.
Dacă dorești să faci doar câteva modificări la un proiect deja creat, fără a modifica originalul, utilizează opțiunea „Crează o copie”.
Datorită acestui fapt, un alt proiect identic va apărea în Galeria ta.
Dorești să faci modificări la un proiect deja salvat? Selectează opțiunea „Editează” pentru a putea face modificări ulterioare.
De asemenea, poți schimba denumirea, poți comanda sau șterge proiectul din contul tău.
Poți găsi toate detaliile contului, adresele de livrare și detaliile facturii sau istoricul comenzilor în ultima fereastră „Comenzile mele și informații despre cont”.
Dacă dorești să-ți modifici datele, cum ar fi datele de conectare, adresa de e-mail, numărul de telefon, parola, ori să te abonezi sau dezabonezi la Newsletter sau să îți setezi propriul avatar, selectează opțiunea „Datele mele” pentru informații despre cont.
Dacă utilizezi opțiunea „Adresele mele de livrare”, vei putea seta datele de livrare și factură care vor fi utilizate la plasarea comenzii.
În fereastra „Comenzile mele și informații despre cont”, vei găsi opțiunea de verificare a istoricul de comenzi. Din acest punct, vei putea reveni la opțiunea de plată sau anulare a unei tranzacții.
Comenzile pot fi sortate în funcție de statusul comenzii, de ex. neplătite, în curs, în așteptarea preluării, procesate sau anulate. Sortarea este posibilă și după dată, de ex. ultima lună.