🎅Ho! Ho! Ho!🎅30% la TOATE PRODUSELE! cu codul SANTA30🎄🎅🎁

X

FAQ

Contul dvs., înregistrarea, autentificarea

Nu am primit e-mailul de confirmare a înregistrării, este necesar?
Acest mesaj nu este necesar pentru a vă conecta. Aceasta este o confirmare a înregistrării pentru noul nostru utilizator pe empikfoto.ro. Se poate întâmpla ca e-mailul să cadă în caseta Spam sau în fila coș de gunoi/spam din e-mail.
După ce mă conectez, parola nu funcționează, de ce nu mă pot conecta?
Este probabil ca o altă parolă să fi fost de fapt indicată la înregistrarea contului. De exemplu, este posibil ca în timpul tastării să fi fost activată Blocarea majusculelor. În această situație, vă invităm să utilizați opțiunea de reamintire a parolei. Pentru a merge acolo, selectați opțiunea de autentificare, apoi utilizați opțiunea „Am uitat parola”. După introducerea adresei de e-mail, vă vom trimite un mesaj de reamintire a parolei.
Cum să șterg contul empikfoto.ro?
Pentru a șterge contul empikfoto.ro, trebuie doar să trimiteți un e-mail la [email protected] cu informația despre dorința dvs. de a vă șterge contul de pe site-ul nostru. Este foarte important să indicați în mesaj adresa de e-mail la care contul este înregistrat.
Cum se schimbă datele de conectare (adresa de e-mail) / parola?
Pentru a schimba datele de conectare, adresa de e-mail sau parola la una diferită, în primul pas, conectați-vă la empikfoto.ro. Pentru a modifica datele utilizatorului sau adresa de e-mail, accesați fila „Contul dvs.”, selectați informațiile contului „Datele mele” și apoi Editați datele. Pentru a modifica parola din fila „Contul dvs.”, trebuie să utilizați opțiunea Editați parola.
Cum se schimbă datele contului - nume, prenume, număr de telefon?
Pentru a schimba datele sau adresa de e-mail a utilizatorului după ce v-ați conectat la contul empikfoto.ro, accesați fila „Contul dvs.”, selectați informațiile despre cont „Datele mele” și apoi Editați datele.
Cum se modifică detaliile de livrare / detaliile pentru factură?
Pentru a modifica datele de livrare din contul empikfoto.ro sau pentru factură, după ce v-ați conectat la cont, accesați fila „Contul meu” și apoi selectați „Datele mele” în informațiile despre cont. Pe noua pagină, veți putea adăuga detaliile de livrare și datele pentru factură noi, să le editați sau să le ștergeți.
Cum să vă abonați / dezabonați de la Newsletter?
Pentru a vă abona sau dezabona de la Newsletter, imediat după ce v-ați conectat la contul empikfoto.ro, accesați fila „Contul meu”, iar apoi informații despre contul „Datele mele”. În Setări, selectați opțiunea de abonare la Newsletter sau de dezabonare de la Newsletter.Renunțarea la această opțiune este posibilă și prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected], furnizând adresa de e-mail utilizată pentru înregistrarea contului.
Pentru ce este un avatar, este necesar?
Nu este necesar un avatar, acest spațiu poate fi lăsat necompletat, dar vă încurajăm să vă setați propria fotografie sau fotografia preferată. Aceasta va fi vizibilă numai pentru titularul contului și, dacă adăugați o recenzie pe site-ul nostru, pentru utilizatorii care vizualizează recenziile altor clienți.
Cum se setează / se schimbă / se șterge un avatar?
Pentru a modifica avatarul, după ce v-ați conectat la contul empikfoto.ro, accesați fila „Contul meu” și apoi selectați „Datele mele” în informațiile despre cont. Pe noua pagină, vă veți putea edita sau șterge avatarul.

Contul meu - Fotografiile mele / adăugarea fotografiilor la un album

De ce nu pot adăuga fotografii în contul meu empikfoto.ro?
Fotografiile adăugate pe site-ul empikfoto.ro ar trebui să fie în format JPG, astfel încât să poată fi încărcate corect. În caz contrar, vă rugăm să contactați un angajat al Centrului de asistență pentru clienți care va încerca să rezolve problema.
În ce înregistrare și dimensiune pot adăuga fotografii într-un album din contul meu?
Fotografiile trimise către empikfoto.ro ar trebui să fie în format JPG, iar dimensiunea maximă a fișierului este de 30 MB.
Cum pot elimina o fotografie dintr-un album?
Pentru a elimina o fotografie din album, accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După selectarea albumului și găsirea fotografiei de șters, extindeți lista arătând spre săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectați comanda „Ștergeți”.
Cum să copiez fotografii într-un album?
Pentru a duplica o fotografie în album, accesați fila „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După ce selectați albumul și găsiți fotografia de copiat, extindeți lista arătând spre săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectați comanda „Duplicare”.
Cum să copies sau să mut o poză într-un alt folder?
Pentru a copia sau muta o fotografie pe alt album, accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După ce ați selectat un anumit album și ați găsit fotografia care urmează să fie transferată sau copiată pe alt album, extindeți lista trecând peste săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectând comanda „Mutați în album” sau „Copiați în album”.
Cum să redenumesc o poză?
Pentru a schimba denumirea unei poze date, accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După selectarea albumului și găsirea fotografiei al cărei denumire urmează să fie modificată, extindeți lista trecând peste săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectați comanda „Redenumiți”.
Cum se editează / modifică fișiere?
Pentru a modifica / edita un fișier foto, accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După ce ați selectat un anumit album și ați găsit fotografia de editat, extindeți lista trecând peste săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectând comanda „Decupare”, „Adăugare cadru” sau „Adăugare efect”. Modificările vor fi posibile și în etapa de pregătire a fotografiilor înainte de a le adăuga în coș. Tot ce trebuie să faceți este să selectați fotografiile sau întregul album și să indicați ce poze vor fi comandate.
Pot descărca imagini din contul meu empikfoto.ro pe computer?
Empikfoto.ro vă permite să plasați comenzi online, stocând fișiere de un anumit timp, este posibil să reveniți la albumul creat anterior pentru a-l comanda fără a reîncărca fotografiile. Site-ul nostru nu are o funcție de stocare a fotografiilor pentru a le putea descărca din nou pe computer.
Cum se adaugă / se elimină un album foto din contul empikfoto.ro?
Pentru a adăuga fotografii în contul empikfoto.ro, în colțul din dreapta sus, selectați opțiunea „Adăugați fotografii” cu pictograma camerei foto și apoi decideți cum vor fi adăugate fotografiile. Este posibil să adăugați fișiere de pe computer și din rețelele sociale. O altă modalitate de a trimite fotografii este să selectați formatul adecvat de print de pe site și să utilizați opțiunea „Comandați print”. Pentru a elimina albumul din cont, accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După selectarea unui anumit album, extindeți lista trecând peste săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectând „Ștergeți”.
Cum pot redenumi un album cu fișiere foto?
Pentru a schimba numele albumului din contul dvs., accesați filele „Contul meu” și „Fotografiile mele”. După selectarea albumului, extindeți lista trecând peste săgeata din colțul din dreapta jos de sub fotografie și selectați comanda „Redenumiți”.
Cât timp sunt stocate fotografiile pe server când încă nu am făcut comanda? Acest lucru mă interesează pentru că nu le încarc pe toate simultan.
 Fiecare plasare a comenzii extinde această perioadă la 6 luni de la data plasării comenzii.
Cum se adaugă fotografii de pe Instagram / Facebook?
Pentru a adăuga fotografii în contul empikfoto.ro, în colțul din dreapta sus, selectați opțiunea „Adăugați fotografii” cu pictograma camerei și apoi decideți cum vor fi adăugate fotografiile. În acest caz, selectați fila pentru adăugarea de fotografii din rețelele sociale. O altă modalitate de a trimite fotografii este să selectați formatul adecvat de poze de pe site și să utilizați opțiunea „Comandați print”.

Contul meu - Proiectele mele

Unde pot găsi toate proiectele mele salvate?
Proiectele create și salvate precum și comandate anterior pot fi găsite pe contul empikfoto.ro. După conectare, accesați filele „Contul meu” și „Proiectele mele”.
Cum pot vizualiza / edita sau copia un proiect?
Pentru a vizualiza sau edita un proiect salvat pe contul empikfoto.ro, după conectare, accesați filele „Contul meu” și „Proiectele mele”. Cu proiectul selectat, veți putea alege comanda corespunzătoare: „Previzualizați”, „Editați” sau „Creați o copie”.
Cum să redenumesc un proiect?
Pentru a schimba numele unui proiect salvat pe contul empikfoto.ro, după conectare, accesați filele „Contul meu” și „Proiectele mele”. Puteți schimba numele produsului cu altul.
Cum elimin un proiect din contul meu?
Pentru a șterge un proiect salvat pe contul empikfoto.ro, după conectare, accesați filele „Contul meu” și „Proiectele mele”. După selectarea unui anumit proiect, în colțul din dreapta sus îl puteți elimina din contul dvs. Rețineți că ștergerea unui proiect este ireversibilă.
Unde vor fi disponibile proiectele pe cont?
Compania va stoca Proiectele Clientului pentru următoarea perioadă de timp: a) 7 zile de la data creării sau data ultimei ediții - dacă Clientul a creat un Proiect pe site-ul empikfoto.ro, dar nu s-a conectat la crearea proiectul și nu l-a salvat în contul său, b) 30 de zile de la data creării sau data ultimei ediții - dacă Clientul a creat un Proiect pe empikfoto.ro și l-a adăugat în coș, dar nu l-a comandat și nu s-a conectat, c) 45 de zile de la data creării sau data ultimei ediții - dacă Clientul a creat un proiect și l-a salvat în contul său, dar nu l-a comandat; d) 40 de zile de la data comenzii - dacă Clientul a creat un Proiect, l-a comandat și a plătit pentru Comandă. Împreună cu proiectele, sunt șterse și fotografiile atribuite acestor proiecte.
Cum să comand din nou un proiect deja finalizat?
Pentru a comanda din nou un anumit proiect, creați o copie accesând filele „Contul meu” și „Proiectele mele”. Prin extinderea listei din colțul din dreapta jos, creați o copie a proiectului și apoi copia va fi disponibilă pentru comandare.

Comenzi / Plasarea unei comenzi

Care este timpul de procesare a comenzii?
Termenul de livrare este alcătuit întotdeauna din timpul de producție, care este indicat pe pagina produsului, la care ar trebui adăugat timpul de livrare. Acest timp se poate modifica, în funcție de volumul de lucru al Laboratorului.
Pot accelera procesarea comenzii?
Procesăm toate comenzile cât mai repede posibil. Fiecare comandă este la fel de importantă pentru noi. Timpul de producție indicat pe pagina produsului depinde de încărcarea curentă din laborator.
De ce nu se poate developa o fotografie în întregime ca fișierul original?
În prezent, camerele foto de toate tipurile au multe setări care permit fișierelor foto să aibă diferite raporturi înălțime/lățime. Formatul foto selectat are, de asemenea, propriul raport înălțime/lățime, adică 10x15 cm care este 2: 3. Când fotografia care va fi developată este adăugată cu un alt raport înălțime/lățime, fișierul poate fi decupat. Dimensiunea printului va fi vizibilă chiar înainte de a adăuga fotografii în coș în etapa de selectare a setărilor.
Pot comanda un fișier foto în diferite formate și pe diferite hârtii?
Când adăugați fotografii în coș, este posibil să selectați cantitatea și în ce format ar trebui să fie făcută fotografia. Pentru fiecare format al acestui fișier, activăm selectarea diferitelor tipuri de hârtie. Dacă un fișier trebuie făcut în același format, dar pe diferite tipuri de hârtie, fișierul dat trebuie adăugat în cantitatea corespunzătoare.
Cum indic faptul că o poză dată ar trebui developată de mai multe ori?
Când adăugați fotografii în coș, fiecare fișier are opțiunea de a indica cantitatea care trebuie realizată. Dacă toate pozele din comandă vor fi printate în aceeași cantitate, deasupra listei de poze veți găsi opțiunea de setare a parametrilor pentru toate fișierele adăugate în coș.
Cum scot o poză din coș?
În coș, lângă fiecare poză, există opțiunea „Ștergeți”, care trebuie utilizată dacă fișierul nu trebuie developat.
Cum se adaugă un cadru unei singure fotografii și tuturor?
Când adăugați fotografii în coș, oferim opțiunea de a alege setările pentru toate fotografiile. În setările din partea de sus a paginii, selectați dimensiunea și culoarea cadrului care urmează să fie setată pentru toate pozele. Pentru a seta un cadru pentru o singură fotografie, trebuie doar să o găsiți pe listă și să utilizați opțiunea „Previzualizare/decupare”. În fereastra nouă, selectați ultima filă din dreapta „Cadre” și selectați-o pe cea potrivită. Nu este posibil să adăugați produse la o comandă care a fost deja plasată. De asemenea, nu este posibilă combinarea comenzilor.
Unde pot verifica statutul actual al comenzii mele?
Statutul curent al comenzilor va fi disponibil după conectarea la contul empikfoto.ro și accesarea filei „Contul meu”. Apoi, în fereastra „Comenzile mele și informații despre cont”, selectați toate comenzile pentru a putea verifica statutul unei comenzi date.
Pot anula o parte din comanda mea?
Din cauza faptului că comenzile de îndată încep să fie procesate, nu avem opțiunea de anulare parțială a comenzii.
Cum și când îmi pot anula comanda?
Comanda poate fi anulată dacă nu este colectată pentru executare de către laboratoare sau dacă comanda a fost plasată cu alegerea plății în avans, dar nu a fost încă plătită. Comanda așteaptă plata în termen de 7 zile. În acest timp, posibilitatea de anulare este disponibilă în cont după conectare și accesarea filei „Contul meu” și apoi în fereastra „Comenzile mele și informațiile contului” unde trebuie să selectați toate comenzile pentru a putea selecta corespunzător unele și le anulează.

Plată

Care sunt metodele de plată disponibile?
Plata în avans - plata prin card sau transfer bancar.
Este posibil să obțin o factură fiscală pentru comandă?
Dacă sunteți interesat să primiți o factură pentru comandă, ar trebui să selectați această opțiune în etapa de plasare a comenzii. Această opțiune poate fi găsită în coșul de cumpărături atunci când selectați metoda de livrare.
Este posibil să obțin o factură proforma pentru comandă?
Site-ul nostru nu are opțiunea de a plăti pe baza unei facturi proforma. Factura este generată după finalizarea comenzii, atunci când Clientul selectează opțiunea corespunzătoare din coș în timpul procesului de plasare a comenzii.
De unde să obțin datele pentru transfer, dacă nu sunt afișate după plasarea comenzii?
Datele pentru fiecare comandă sunt generate automat și individual, prin urmare aceste date nu sunt divulgate în general. Dacă pagina de plată nu a fost încărcată după plasarea comenzii, trebuie doar să o reîmprospătați. După conectare, accesați fila „Contul meu” și apoi în fereastra „Comenzile mele și informații despre cont” veți putea selecta toate comenzile și puteți utiliza opțiunea de plată.

Reclamații și returnări

Cum să fac o reclamație?
Reclamațiile trebuie depuse prin trimiterea coletului la Laboratorul Central în cazul livrării prin curier sau prin poștă. În caz contrar, vă rugăm să contactați Centrul de asistență pentru clienți: [email protected]
Cât timp am pentru a depune o reclamație?
Depunerea unei reclamații este posibilă în termen de 2 ani de la primirea comenzii.

Printare poze

Care este rezoluția pozelor printate?
Rezoluția de printare a pozelor:
  • 9x13, 10x15, 13x18, 15x21 – 300 dpi
  • 20x30 – 150 dpi
Care sunt dimensiunile reale ale pozelor printate?
  • Format 9x13 - 89x126,5mm
  • Format 10x15 - 101x151,5mm
  • Format 13x18 - 126,5x178mm
  • Format 15x21 - 151,5x210mm
  • Format 20x30 - 203x304,5mm
  • Format 30x40 – 304,5x400mm
  • Format 30x45 – 304,5x450mm
  • Format Retro 10x12 – 101,5x120mm
  • Format 10x10 – 101,5x101,5mm
  • Format 15x15 – 151,5x151,5mm
  • Format 30x30 – 304,5x304x5mm
Ce rezoluție ar trebui să aibă fotografia pentru a asigura o calitate bună a pozei?
Pentru a asigura cea mai bună calitate a fotografiilor, fișierele încărcate trebuie să aibă rezoluția adecvată în funcție de formatul în care urmează să fie realizate. Pentru formate:
  • 25x38 - 2000x3000 - calitate bună a pozei
  • 30x40 - 2400x3200 - calitate bună a pozei
  • 30x45 - 2400x3600 - calitate bună a pozei
Care sunt rezoluțiile minime sugerate pentru diferitele formate de fotografie?
  • Format 9x13 - 1051x1535 pixeli
  • Format 10x15 - 1205x1795 pixeli
  • Format 13x18 - 1500x2102 pixeli
  • Format 15x21 - 1795x2551 pixeli
  • Format 20x30 - 1199x1801 pixeli

Alte produse

Care este timpul de livrare pentru cărți foto, calendare foto și cadouri foto?
Termenul de livrare este timpul care este inclus în timpul de producție, care este indicat pe pagina fiecărui produs și timpul de livrare.
La ce rezoluții pot adăuga fișiere pentru cărți foto, calendare foto și cadouri foto?
Vă sugerăm să adăugați fișiere de cea mai bună calitate pentru cadouri foto. Expertul online vă va informa când oricare dintre fișiere sunt de calitate slabă. După adăugarea fișierului la proiect, în caz de calitate slabă, acesta va fi marcat cu un triunghi portocaliu cu un semn de exclamare în colțul din stânga sus.
Cum ar trebui să adaug fișiere la cadouri foto, cărți și calendare?
Fișierele trebuie adăugate în format JPG.
Există o dimensiune maximă a unui fișier adăugat?
Dimensiunea maximă a fișierului este de 30 MB.
Cum să aranjez fotografiile în creator, astfel încât să nu fie decupate?
Dacă fotografia adăugată la proiect este decupată, faceți dublu clic pe ea, datorită căruia va apărea o fereastră nouă, unde va fi posibil să ajustați fișierul pentru printare.
Este posibil să elimin opțiunea ochi roșii?
Nu oferim o astfel de opțiune în editor.
Cum să schimb formatul sau tipul de copertă / hârtie după ce am început proiectarea?
Nu va mai fi posibil să schimbați tipul de copertă sau hârtie după ce ați accesat creatorul online. Selectarea acestor parametri este posibilă numai înainte de a începe proiectarea.
Fișierele foto printate vor arăta diferit față de imprimarea pe fotocarte, calendar sau alt obiect foto?
Imprimarea unui fișier pe diferite produse va arăta diferit. Pozele sunt developate, adică sunt supuse unor procese chimice. Un singur fișier foto poate fi deja ușor diferit la selectarea tipului de hârtie. Fișierele sunt imprimate pe alte produse. Calitatea și culoarea pozelor printate pot fi diferite după developarea pozelor, față de, de exemplu o carte foto.
Unde îmi pot găsi proiectul după ce am salvat și închis creatorul online?
Proiectul este salvat pe contul empikfoto.ro. Pentru a reveni la acesta, după ce v-ați conectat la contul empikfoto.ro, accesați filele „Contul meu” și „Proiectele mele”.