🎅Ho! Ho! Ho!🎅30% la TOATE PRODUSELE! cu codul SANTA30🎄🎅🎁
🎅Ho! Ho! Ho!🎅30% la TOATE PRODUSELE! cu codul SANTA30🎄🎅🎁
Regulamentul website-ului empikfoto.ro
Regulamentul intră în vigoare de la 12 august 2024.
Site-ul empikfoto.ro este condus de Empik Foto Sp. z o.o. cu sediul în Varșovia (00-017), str. Marszałkowska 104/122, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor al Registrului Național Judiciar ținut de Judecătoria Raională pentru Oraşul Capitala Varşovia din Varşovia, Secția a XII-a Comercială a Registrului Naţional Judiciar sub numărul KRS: 0000736870, CIF: 5252754103, REGON: 380546457, cu un capital social de 11 288 300 PLN (denumită în continuare: „Firma”).
Glosar:
Aplicația Mobilă - o aplicație care permite utilizarea contului Clientului și efectuarea achizițiilor pe site-ul empikfoto.ro disponibil sub numele „Empik Foto”, care poate fi descărcată gratuit de pe platforma de distribuție digitală App Store, Google Play și HUAWEI appGallery pe dispozitive mobile care lucrează sub controlul sistemelor de operare iOS și Android;
Website – Website-ul empikfoto.ro disponibil la https://www.empikfoto.ro;
Punct de ridicare – punctul de ridicare al. comenzilor;
Clientul – o persoană fizică cu capacitate juridică deplină sau limitată, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, dar cu capacitate juridică, care utilizează site-ul web sau aplicația mobilă;
Produsele – produse și servicii disponibile în sortimentul Website-ului, inclusiv produse pregătite la cererea specială a Clientului, în special printuri foto, gadgeturi cu fotografii, Fotocărți, calendare etc. ;
Pozele – fotografii ale Clientului Încărcate de acesta pe website și în aplicația mobilă pentru a crea un Proiect de produs personalizat și a comanda produsul;
Proiectele – Proiecte virtuale ale produselor personalizate aflate în contul clientului, în pagina„Proiectele mele”. Un proiect este un aranjament de fotografii, texte, imagini grafice care alcătuiesc un design al produsului care va fi Printat;
Entități de plată– Entități din afara Societății, intermediare în realizarea plăților prin plată prin card de credit/debit prin PayU sau Ramburs la curier;
Laborator - Laboratorul Central empikfoto.ro, str. Olimpijska 16, 96-500 Sochaczew;
Centrul de asistență pentru clienți - birou de asistență pentru clienți disponibil la numărul de telefon +40312298495, pe adresa de e-mail: [email protected] și prin formularul de contact de pe website și aplicația mobilă pe www.empikfoto.ro/contact
(a) un computer cu acces la internet și un browser web compatibil: Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge sau Samsung Internet
Formele actuale de plată și informațiile despre operatori sunt disponibile la adresa: https://www.empikfoto.ro/modalitati-de-plata
8.Firma se străduiește să asigure disponibilitatea Fotografiilor (incluse în albumele utilizatorului) pe Site-ul web și în Aplicația Mobilă timp de cel mult 60 de zile de la data postării lor. Cu toate acestea, Clientul ia la cunoștință că Site-ul web nu este un instrument pentru înregistrarea și stocarea fotografiilor, iar postarea fotografiilor pe Site-ul web este pentru a permite plasarea comenzii pentru tipărituri ale fotografiilor sau pentru alte Produse, și nu stocarea acestora.Firma nu garantează că fotografiile postate de Client în perioada de mai sus vor fi disponibile permanent pe paginile Site-ului web și, în măsura maximă permisă de lege, nu este responsabilă pentru pierderea lor de către Client. Din motivele de mai sus, Firma recomandă Clienților să facă copii de rezervă ale fotografiilor și să le stocheze pe suporturi de stocare separate de Site-ul web.
(2) Prețurile Produselor indicate pe Website:
(a) includ TVA și sunt indicate în Lei Românești;
(b) nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare depind de metoda de livrare a Produsului către Client și sunt indicate în momentul în care Clientul alege metoda de livrare a Produsului. Costul total al comenzii (adică prețul Produselor, inclusiv costurile de livrare) este indicat în coșul de cumpărături înainte ca Clientul să plaseze comanda.
(3) Firma își rezervă dreptul de a modifica permanent prețurile Produselor din gama sa și de a efectua și anula orice tip de promoție sau vânzare.
(1) Clientul poate plasa comenzi pentru Produse 7 (șapte) zile pe săptămână și 24 (douăzeci și patru) de ore pe zi.
(2) Pentru a plasa o comandă, Clientul trebuie:
(3) Obiectul comenzii poate fi livrat Clientului - în funcție de alegerea acestuia:
(a) la adresa indicată de Client în comandă (prin curier sau la punctul de colectare din orașul său);
În cazul comenzilor cu livrare la punctele de colectare, Clientul va primi un cod de 4 cifre pentru colectarea comenzii la adresa de e-mail furnizată în timpul plasării comenzii.
(5) În cazul comenzilor cu ridicare la un alt Punct de colectare, detaliile privind ridicarea vor fi comunicate Clientului prin e-mail sau telefonic.
(6) Plasarea unei comenzi de către Client înseamnă plasarea unei oferte către Societate în vederea încheierii unui contract de vânzare (cumpărare) a Produsului comandat.
(7) Odată ce o comandă a fost plasată, o confirmare de primire de către Firma a comenzii plasate de către Client va fi trimisă la adresa de e-mail a Clientului indicată în contul acestuia. În cazul în care este posibilă îndeplinirea comenzii, se va trimite un mesaj de e-mail la adresa de e-mail a Clientului prin care se va confirma că comanda a fost acceptată pentru îndeplinire. Confirmarea de acceptare a comenzii reprezintă declarația de acceptare a ofertei menționate în secțiunea 4 de mai sus.
Firma își rezervă dreptul de a limita metodele de livrare și formele de plată în ceea ce privește anumite produse, categorii de produse sau cantități de produse comandate.
(8) Firma își rezervă dreptul de a restricționa metodele de livrare și formele de plată în legătură cu un Client care:
(10) De asemenea, Firma poate contacta Clientul la numărul de telefon sau la adresa de e-mail furnizate de Client:
în chestiuni care necesită contactul cu Clientul, inclusiv, în special, atunci când calitatea pozei sau formatul acesteia împiedică finalizarea corespunzătoare a comenzii.
(11) În cazul în care nu este posibilă executarea unei părți a comenzii, Firma poate oferi Clientului:
(12) În cazul în care Clientul nu alege niciuna dintre modalitățile de îndeplinire a comenzii în situația menționată la punctul (10) al prezentei secțiuni (inclusiv atunci când nu este posibil să fie contactat Clientul din motive independente de voința Firmei), Firma va furniza Clientului Produsele cu privire la care comanda poate fi îndeplinită la timp, iar pentru partea rămasă, comanda va fi anulată, fapt despre care Clientul va fi notificat la adresa de e-mail indicată în contul Clientului. Clientul poate renunța la contract în măsura în care acesta a fost îndeplinit, în conformitate cu principiile stabilite în § 11 din Termeni și Condiții.
(13) În cazul în care Clientul nu ia nicio decizie în situația menționată la punctul 8 din prezenta secțiune (inclusiv imposibilitatea de a contacta Clientul din motive independente de voința Firmei), Firma poate anula comanda în întregime.
(14) În cazul anulării unei comenzi în situația menționată la punctele 11-12 din prezenta secțiune, dacă plata pentru obiectul comenzii a fost efectuată în avans, Firma va rambursa Clientului suma plătită (sau o parte din aceasta în cazul executării parțiale a comenzii) în conformitate cu dispozițiile legale general aplicabile. Regulile de rambursare sunt descrise în detaliu în § 12 din Termeni și condiții.
(15) În cazul în care Clientul furnizează o adresă incompletă, incorectă sau inexactă, Firma nu va fi răspunzătoare pentru nelivrarea sau livrarea cu întârziere a obiectului comenzii, în măsura în care acest lucru este permis de lege.
(1) Anularea unei comenzi de către client este posibilă numai dacă clientul a ales să plătească în avans și nu a efectuat încă plata (caz în care anularea comenzii este posibilă până la efectuarea plății de către client).
(2) Fiecare comandă este procesată imediat după confirmarea primirii acesteia (atunci când Clientul a ales plata la livrare) sau imediat după primirea de către Firma a confirmării plății de către Client (atunci când Clientul a ales plata în avans). Datorită naturii specifice a Produselor (fiecare Produs fiind personalizat), nu este posibilă anularea unei comenzi odată ce Firma a început executarea acesteia.
(3) În cazurile menționate la alineatul (1) din prezenta secțiune, anularea comenzii se poate face pe Site (fila "Contul dumneavoastră") sau contactând Centrul de asistență pentru clienți.
(4) În situația menționată la alineatul (1) din prezenta secțiune, Clientul va primi o confirmare de anulare a comenzii la adresa de e-mail indicată de Client în timpul procesului de plasare a comenzii.
(2) Nu este posibil ca Clientul să plătească o parte din comandă în avans și o parte din comandă la livrare. Forma de plată poate depinde de tipul de Produs și/sau de locul în care se ridică comanda.
(3) Pentru a utiliza un cod de reducere sau un cupon de cumpărare în grup, trebuie să introduceți codul de reducere sau cuponul de cumpărare în grup în câmpul corespunzător atunci când plasați o comandă. Odată ce comanda a fost plasată, nu este posibil să adăugați reducerea la comandă.
(4) La ridicarea pachetului/Plata ramburs, dacă suma comenzii nu depășește 300 de lei si dacă clientul a ales în prealabil firma de livrare Fan Courier.
(1) Pagina de prezentare a Produsului de pe Site conține informații privind numărul de zile lucrătoare, adică zilele săptămânii de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale, în care va fi expediat coletul cu obiectul comenzii. Informațiile de mai sus reprezintă o perioadă aproximativă de timp socotită din momentul acceptării unei comenzi pentru procesare până în momentul expedierii obiectului comenzii către Client de către o companie de curierat. În absența informațiilor privind data expedierii coletului cu obiectul comenzii, comanda este îndeplinită în termen de 14 zile lucrătoare. 2.
(2) În Româniea, obiectul comenzii poate fi livrat de o firmă de curierat la adresa indicată de Client, sau la un alt punct de colectare selectat de Client.
În măsura în care acest lucru este permis de lege,Firma nu va fi responsabilă pentru prelungirea termenului de livrare sau pentru nelivrarea datorată faptului că Clientul a furnizat o adresă de livrare incorectă sau incompletă.
(1) Firma este răspunzătoare față de Client dacă produsul vândut are un defect fizic sau juridic (garanție), unde defectul fizic este neconformitatea produselor furnizate cu contractul. Societatea este răspunzătoare în cadrul garanției dacă defectul fizic este descoperit înainte de expirarea a 2 (doi) ani de la data livrării produsului către Client.
Firma va răspunde la reclamația Clientului în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice și va informa Clientul despre modul în care trebuie să procedeze.
Pentru ca Firma să ia în considerare reclamația, Clientul trebuie să furnizeze produsul care face obiectul reclamației, împreună cu dovada achiziționării produsului respectiv de la Firma și o descriere a reclamației (un model de document de reclamație este disponibil la empikfoto.pl).
O reclamație poate fi depusă:
În cazul în care reclamația este soluționată în favoarea Clientului - Compania va înlocui imediat produsul defect cu unul fără defecte sau va elimina defectul. Acest lucru nu afectează posibilitatea Clientului de a depune o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract în conformitate cu legislația aplicabilă. În cazul în care nu este posibilă înlocuirea produsului, înlăturarea defectului produsului sau reducerea prețului, Firma va rambursa fără întârziere suma datorată, în conformitate cu legislația aplicabilă.
(4) Clientul care achiziționează produsul în scop direct legat de activitatea sa profesională sau de afaceri (client care nu este consumator) are dreptul de a depune o reclamație în conformitate cu prevederile legale aplicabile, prin care răspunderea Firmei în cadrul garanției pentru defectele fizice ale produselor este limitată la suma plătită de către client către Firma pentru achiziționarea unui anumit produs.
(5) În cazul în care reclamația Clientului se dovedește a fi întemeiată, Firma va înlocui imediat produsul defect cu un produs fără defecte, însă, datorită specificului Produselor, condiția pentru înlocuirea Produsului cu un produs fără defecte este disponibilitatea unei fotografii care este un element al Produsului în albumul din contul Clientului sau punerea la dispoziția Firmei a fotografiei în modalitatea indicată în § 5.2.c) din Regulament. În absența fotografiei menționate mai sus în album și imposibilitatea livrării acesteia în modul indicat în fraza anterioară, Firma va returna valoarea produsului către Client în conformitate cu prevederile § 12 din Termeni și Condiții. 6.
(6) Clientul poate apela la asistența unui mediator municipal sau districtual al consumatorilor, a inspectoratelor provinciale ale Inspecției Comerțului sau a uneia dintre organizațiile sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor, de exemplu, Federația Consumatorilor. Informații detaliate privind procedurile extrajudiciare de reclamații și plângeri sunt disponibile la birourile sau pe site-urile web ale mediatorilor pentru consumatori, ale inspectoratelor voievodale ale Inspecției Comerțului, ale organizațiilor sociale relevante și la adresele disponibile pe site-ul web al. AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR: https://anpc.ro/
(1) Produsele vândute de Firma pot fi acoperite de o garanție oferită de producător sau de distribuitor. Compania nu oferă nicio garanție pentru niciun produs.
(2) În cazul unui Produs pentru care producătorul sau distribuitorul a oferit o garanție, Clientul poate reclama faptul că Produsul are defecte:
(a) prin exercitarea drepturilor prevăzute de garanția acordată - în acest caz, Clientul reclamă Produsul direct la garant (entitatea care acordă garanția), iar Firma poate fi doar intermediarul care transmite reclamația. Clientul poate, la alegerea sa, să se plângă direct serviciului de garanție sau Companiei;
(1) Sub rezerva punctului 4 de mai jos, un Client care este o persoană fizică și care face achiziții pe Site în scopuri care nu sunt direct legate de activitatea sa comercială sau profesională (consumator) poate să se retragă din contractul de vânzare a unui Produs achiziționat la Serviciul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără a indica un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor prevăzute la punctul 4 de mai jos. Excepție fac produsele personalizate realizate conform specificațiilor Clientului, în conformitate cu articolul 38 alineatul (1) punctul 3 din Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014. În ceea ce privește astfel de produse, clientul nu are dreptul de a se retrage din contract.
Perioada de retragere din contract începe:
(a) de la data primirii comenzii finalizate (livrarea produsului),
(2) Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în ceea ce privește contractul (în conformitate cu articolul 38 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor - text consolidat din 24 iunie 2014, Monitorul Oficial al României, 2014, poziția 827):
1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care întreprinzătorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres al consumatorului, care a fost informat, înainte de începerea executării, că, după executarea de către întreprinzător, își va pierde dreptul de a se retrage din contract;
2) în cazul în care obiectul prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia (acest lucru se aplică în special imprimărilor fotografice, produselor pe care sunt plasate fotografii la cererea consumatorului, produselor pregătite pe măsură în conformitate cu comanda clientului etc.);
3) în cazul în care obiectul prestației este un articol livrat într-un pachet sigilat care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de sănătate sau de igienă, dacă pachetul a fost deschis după livrare.
(3) Retragerea din contract în conformitate cu alineatul (1) de mai sus necesită depunerea unei declarații în termenul indicat la alineatul (1) de mai sus (clientul poate utiliza modelul care se găsește pe site-ul empikfoto.pl>). Într-un astfel de caz, Clientul este obligat să returneze Produsul către Firma într-o stare care nu depășește starea necesară pentru a constata natura Produsului, caracteristicile și funcționarea acestuia. Compania va returna Clientului suma plătită de către Client în conformitate cu prevederile § 12 din Termeni și Condiții.
(4) Costul direct al returnării Produsului ca urmare a retragerii va fi suportat de către Client. În același timp, Clientul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii Produsului care rezultă din utilizarea Produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a constata natura Produsului, caracteristicile sau funcționarea acestuia.
5.Clientul care a renunțat la contract este obligat să returneze imediat produsul către Societate, în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii. Clientul poate returna integral sau parțial obiectul comenzii:
Compania nu acceptă colete trimise înapoi la livrare și nu este responsabilă pentru costurile asociate cu astfel de colete.
(1) Compania va efectua o rambursare imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice, în cazul:
(a) anularea unei comenzi sau a unei părți a unei comenzi (caz în care se rambursează o parte corespunzătoare din preț) plătite în avans înainte de îndeplinirea acesteia [în situația menționată la articolul 5 alineatul (11) din regulament];
(2) Compania va rambursa banii în contul bancar al Clientului (inclusiv cel asociat cardului de plată al Clientului) dacă comanda a fost plătită:
(a) în avans prin transfer bancar sau prin card de plată;
(3) În măsura în care este permisă de lege, Firma nu va fi răspunzătoare pentru nerambursarea sumelor plătite sau pentru întârzierea rambursării în cazul în care, în ciuda unei solicitări adresate Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta de a trimite Firmei numărul contului bancar al Clientului, Clientul nu trimite Firmei acest număr de cont bancar sau dacă răspunsul nu conține detalii care să permită efectuarea rambursării. În cea mai mare măsură permisă de lege, Firma nu va fi răspunzătoare pentru nerambursarea sau rambursarea întârziată dacă aceasta se datorează faptului că Clientul a furnizat o adresă sau un nume incorect sau un număr de cont bancar incorect.
(4) În cazul în care Clientul a efectuat plata comenzii dintr-un cont bancar sau un card de plată care nu îi aparține, rambursarea se va face direct titularului contului bancar sau cardului de plată respectiv, care a fost utilizat pentru a efectua plata către Firma, în conformitate cu regulile descrise în acest paragraf.
(1) Paginile Site-ului pot conține informații despre promoții (denumite în continuare "Promoții"). Promoțiile sunt împărțite în:
(a) promoții de produs - care reduc prețul unui produs în funcție de suma sau de procentul de reducere specificat de fiecare dată pe pagina produsului;
(2) Promoția poate fi condiționată de furnizarea unui cod de reducere în momentul plasării comenzii.
(3) Promoția nu poate fi combinată cu alte promoții ale site-ului web, cu excepția cazului în care termenii și condițiile unei anumite promoții prevăd altfel.
(4) Odată ce o comandă care conține un pachet sau un set promoțional a fost plasată, aceasta nu poate fi divizată. Pachetele și seturile promoționale pot fi livrate Clientului dacă toate Produsele incluse în acestea sunt completate. În cazul în care lipsește vreunul dintre Produsele incluse în pachetul sau setul promoțional comandat, Firma va informa Clientul prin trimiterea de informații la adresa de e-mail indicată în comandă.
(5) În caz de conflict cu alte prevederi ale acestor Termeni și Condiții, se vor aplica prevederile cuprinse în acest paragraf
(1) Clientul își poate exprima consimțământul de a primi informații comerciale, inclusiv informații comerciale prin e-mail, prin bifarea opțiunii corespunzătoare în formularul de înregistrare sau ulterior în fila "Contul dumneavoastră". În cazul unui astfel de consimțământ, Clientul va primi buletinul informativ (Newsletter) al site-ului web la adresa de e-mail furnizată de Client, precum și alte informații comerciale trimise de Societate în numele său și în numele unor terțe părți.
(2) Clientul se poate dezabona de la Newsletter în orice moment, pe cont propriu, prin debifarea căsuței corespunzătoare din secțiunea "Contul dumneavoastră" sau prin intermediul Centrului de asistență pentru clienți.
(3) De asemenea, Clientul poate accepta să primească informații comerciale prin intermediul canalului sms, furnizând numărul său de telefon în timpul înregistrării și dându-și acordul.
(1) Informațiile despre produse de pe site-ul web constituie o ofertă în sensul Codului civil.
(2) Disponibilitatea informațiilor despre Produse pe Site-ul web nu implică disponibilitatea acestor Produse și posibilitatea de a îndeplini comanda.
(3) Firma depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile de pe Site sunt de cea mai bună calitate, dar Firma nu exclude posibilitatea unei suspendări temporare a disponibilității Site-ului în cazul în care este necesar să se efectueze lucrări de întreținere, inspecție, înlocuire a echipamentelor sau în legătură cu necesitatea de a actualiza sau extinde Site-ului.
(5) Dispozițiile legislației poloneze, în special Codul civil și dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (textul consolidat din 24 iunie 2014, Jurnalul de legi din 2014, poziția 827) se aplică în cazul aspectelor care nu sunt reglementate în Reguli și Regulamente.
(6) Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, Clientul este de acord să colecteze și să împărtășească cu Compania statisticile privind prezența și activitatea sa pe Site. Datele sunt colectate în mod automat și pot fi utilizate pentru a analiza activitatea Clienților.
(7) În scopuri statistice și pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, site-ul web utilizează informații stocate de server pe echipamentul terminal al clientului, care sunt citite de fiecare dată când browserul de internet este conectat (așa-numitele cookie-uri). Clientul poate, în orice moment, să schimbe setările browserului său astfel încât acesta să nu accepte astfel de fișiere sau să informeze cu privire la transmiterea lor. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că neacceptarea cookie-urilor poate cauza dificultăți în utilizarea site-ului.
Utilizarea de către client a unui browser ale cărui setări permit stocarea de module cookie pe dispozitivul clientului implică faptul că clientul consimte la stocarea fișierelor menționate mai sus pe dispozitivul respectiv al clientului. Pentru mai multe informații în acest sens, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate..
(8) Orice litigiu apărut între client, care nu este un consumator în sensul Codului civil, și societate va fi soluționat de instanța competentă pentru sediul social al Firmei..
(9) Societatea își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile din motive tehnice, juridice și/sau organizatorice importante. Modificările aduse termenilor și condițiilor intră în vigoare la data indicată de societate, nu mai devreme de 7 zile de la data la care termenii și condițiile modificate sunt puse la dispoziție pe site. Comenzile plasate de clienți înainte de data intrării în vigoare a modificărilor aduse regulamentului de procedură vor fi executate în conformitate cu dispozițiile existente ale regulamentului de procedură.