-45% Reducere la peste 200 de Poze 10x15 cu codul: ODBSP45
X

Reclamații și returnări

Pentru a trimite o reclamație, vezi metoda indicată mai jos:

 

Problema întâmpinată

Soluționarea

Calitate - fotografii prea întunecate, prea strălucitoare, culori exagerate (de ex. fețe roșii/verzi etc.), fotografii nefocalizate etc.

Comanda trebuie returnată către Laboratorul Central cât mai curând posibil.

Produs deteriorat - zgâriat, cutat, rupt etc.

 

Podejte reklamaci – pošlete popis a fotografii poškozeného produktu ve zprávě do empiku na adresu: [email protected]

Ca răspuns, te vom informa dacă fotografiile trimise sunt suficiente pentru a lua în considerare reclamația și despre pașii următori.

Lipsa produsului comandat

Raportează reclamația cât mai curând posibil utilizând una dintre metodele indicate:

1. scriind la următoarea adresă:  [email protected]  

2. apelând Centrul de Servicii pentru Clienți la numărul de telefon: +40312295380

 

Cantitate suplimentară/produse suplimentare, produse din comanda altui client.

 

Te rugăm să scrii un mesaj la: [email protected] 

 

Ca parte a reclamației acceptate, vei primi rambursarea costurilor de expediere.

Adaugă informații despre costul pe care l-ai suportat în legătură cu expedierea și la ce număr de cont bancar ar trebui să îți returnăm banii în formularul de reclamație. Când adaugi numărul de cont, indică și datele proprietarului de cont în cazul în care aceste date diferă față de cele ale persoanei care depune reclamația.

Trimite un e-mail cu numărul comenzii la care se referă reclamația și detaliile menționate despre reclamație la adresa [email protected]


Pentru a returna coletul livrat la domiciliu, acesta trebuie trimis direct la Laboratorul Central.

În cazul returnării, costurile de expediere sunt suportate de client.

 

Adresa laboratorului central:

Laboratorium Centralne,

Str. Olimpijska 16, 96-500 Sochaczew.

Polonia